شما در حال مشاهده هستید کوهنوردی | چشمه_کوهسار

کوهسار _چشمه دوم
هفتمین برنامه کوهنوردی

کوهنوردی عشق است، نیازی به توضیح ندارد، فقط باید احساسش کرد.🌻🌻

پارک جنگلی کوهسار بدلیل مشرف شدن به کوه از بزرگترین پارک های شمال غرب تهرانه که چندین چشمه داره و مسیر رسیدن به قله و دشت عیش هست. چندین ورودی داره که این برنامه از فلکه سوم شهران  تا چشمه دوم اجرا شد.

روز پنج شنبه ساعت 9 صبح قرارمون فلکه سوم شهران بود، از اونجایی که روزای برفی اتوبوس دیر میاد زودتر از خونه بیرون اومدم ، یه نون بربری داغ و تازه خریدم. اتفاقا اتوبوس به موقع اومد و من ساعت 8:20 دقیقه فلکه سوم بودم. هوا تقریبا سرد ولی با طلوع آفتاب بهتر شد.

ساعت 9:10 استارت زدیم ابتدا از کنار انبار نفت و بعد  وارد بوستان شدیم. ابتدای مسیر شهر بازی کوهسار هست. مسیر آسفالت و ماشین رو هست. که تا ایستگاه پلیس ماشین ها اجازه ورود دارند. در ادامه به یه دو راهی میرسی که سمت راست تابلو پیست موتورسواری و سمت چپ زمین بازی و سرویس بهداشتی هست، هر دو مسیر یکی میشن و هر دو به چشمه میرسه .

مسیری پوشیده از برف، سپیدی پاکی و زیبایی 😋😍

مجدد این مسیر به یه دو راهی میرسه که سمت راست به چشمه و سمت چپ به سمت قله بندعیش میره، در نزدیکی دو راهی یه فضای لوازم ورزشی هست. در فضایی پوشیده از برف و سکوت کوهستان ناهار خوردیم و ساعت 13 مسیر برگشت رو پیش گرفتیم و ساعت 15 پایین بودیم.

حسن ختام برنامه؛ خوردن برف و شیره انگوری که دوستان زحمت کشیده بودند.